Tuesday, October 26, 2010

AO MAX

PENAMBAHAN PENGAMBILAN OKSIGEN


Mengoksigenkan Sel Anda dengan AO Max
10,000 tahun yang lalu, kandungan oksigen di atmosfera adalah 38%. Tahap yang normal ialah 19-21% namun hari ini di bandar-bandar besar, hanya terdapat 12-15% kandungan oksigen dalam udara. Kekurangan oksigen boleh menyebabkan metabolisme anerobik, keimunan rendah dan ketidakfungsian organ badan.
AO Max ialah satu formula yang mengandungi molekul oksigen stabil yang terhasil melalui satu proses elektrolitik.  Molekul O2 bioaktif bertahap tinggi terbentuk. Lalu menghasilkan kecuraman bertekanan tinggi, maka membolehkan infusi pantas dan mudah ke dalam sel dengan kecuraman tekanan O2 yang rendah.

Peningkatan tahap oksigen dalam badan boleh:
Menggalakkan tahap tenaga
Menggalakkan keimunan
Menggalakkan peredaran darah
Menggalakkan detoksifikasi
Mengurangkan risiko jangkitan

Selalu Mengantuk, Sistem peredaran darah yang lemah, Sakit dada, masalah peparu, sesak nafas, Asma, Pembentukan kahak,batuk kering, kesukaran bernafas, bibir & kulit pucat kebiru-biruan.

Simptom-simptom di atas menunjukkan anda mempunyai masaalah berkaitan sistem pernafasan. Ia terdiri daripada kaviti nasal , tengkok, trakea, trakoid, bronkus dan paru-paru. Ia juga merupakan sistem peredaran untuk menghantar oksigen dan gas dari tisu dan ke tisu tubuh.
Fungsi asasnya ialah
- untuk
 membekalkan darah beroksigen melalui paru-paru
Akibat sistem pernafasan yang tidak sihat
ü  asma
ü  gangguan pulmonari obstruktif yang kronik (COPD)
ü  bronkitis
ü  pneumonia
ü  tuberkulosis (TB)
ü  kanser paru-paru
ü  kekurangan oksigen
AO Max dihasilkan daripada proses elektrolitik proprietari. Ia mengandungi molekul oksigen stabil denganBio-ketersediaan yang tinggi dan tahap serapannya telah terbukti dapat meningkatkan tahap oksigen dalam darah dengan berkesan. 

Ia membantu mengekalkan
 tahap prestasi yang lebih tinggi atau untuk jangka masa yang lebih lama. AO Max ialah penyahtoksik semula jadi yang membantu untuk mengebulurkan bakteria berbahaya dalam persekitaran yang sihat dan kaya oksigen, seperti sistem pencernaan yang sihat. 

Ia juga membantu
 menggalakkan pertumbuhan bakteria aerobik (bakteria baik) yang membolehkan sistem pencernaan kita beroperasi dengan betul sementara meningkatkan pengoksigenan darah untuk membantu menyingkirkan sisa toksik dengan lebih berkesan.


Diserap dengan mudah, cepat, dan dapat dibekalkan dalam badan selama 2 jam



Cara menggunanya:

AO Max mesti dilarutkan dalam air, jus atau susu dan dikacau sebelum diminum

Dewasa : 15 titik setiap kali, 3 kali setiap hari

Kanak-kanak yang berusia 10 hingga 16 thn 
8 titik setiap kali, 3 kali sehari

Kanak-kanak berusia 5 hingga 10 tahun 
3 hingga 8 titik setiap kali, 3kali sehari

Ahli Sukan - 20 titis setiap kali 3 kali sehari


Aroma dan perisa lemon memberi kesegaran kepada anda

AO Max (60ml) = RM 168.00